RSS

SmodBIP

Stanowisko ds. kadr i płac, windykacji, cmentarzy

Gminne Służby Techniczne i Komunalne
76-039 Biesiekierz 103

 

Kontakt: Magdalena Józefowicz
tel. +48 943 180 947
e-mail: gstik.place@biesiekierz.eu
Miejsce przyjmowania interesantów:
Parter, pokój nr 1 w godzinach urzędowania
Podległość:
wchodzi w skład komórki administracyjnej i podlega bezpośrednio bezpośrednio głównemu księgowemu.

Do zakresu uprawnień i obowiązków w szczególności należy:
1. Sporządzanie list płac: naliczenie wynagrodzeń, zasiłków, innych świadczeń.
2. Terminowe naliczanie, rozliczanie i przekazywanie wpłat PPK do instytucji finansowych, oraz
prowadzenie i archiwizacja dokumentacji PPK.:
a) przygotowanie dokumentacji wewnętrznej i wzorów dokumentów z zakresu PPK,
b) prowadzenie spraw z zakresu PPK.
3. Przygotowanie przelewów w systemie bankowym.
4. Zgłaszanie, zmiana i wyrejestrowanie z ZUS.
5. Sporządzanie poleceń księgowania z list płac.
6. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i ich korekt z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatków i
innych.
7. Naliczanie i terminowe przekazanie składek ZUS , podatków, składek PFRON.
8. Wystawianie zaświadczeń o zarobkach.
9. Sporządzanie wniosków i ich rozliczenie w zakresie zatrudnienia pracowników w ramach robót
publicznych i prac interwencyjnych.
10. Sporządzanie sprawozdań GUS i innych w zakresie kadr i płac.
11. Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy, akt osobowych oraz spraw
kadrowych pracowników, w tym kart ewidencji czasu pracy.
12. Kierowanie pracowników na badania i szkolenia BHP.
13. Naliczanie należnych odpisów na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
14. Obsługa grupowego ubezpieczenia pracowniczego.
15. Wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
16. Prowadzenie spraw wynikających z przepisów o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
17. Windykacja należności publicznoprawnych i cywilnoprawnych.
18. Wystawianie faktur oraz prowadzenie szczegółowej ewidencji opłat za miejsca grzebalne oraz wjazdów na
cmentarz.
19. Prowadzenie ksiąg cmentarnych oraz ewidencji pochowań,
20. Obsługa interesantów w zakresie świadczonych usług.
21. Aktualizowanie jednolitego rzeczowego wykazu akt w GSTIK.
22. Przejmowanie prawidłowo sklasyfikowanych akt od pracowników GSIK do składnicy akt na podstawie
spisów zdawczo - odbiorczych.
23. Udostępnianie i wypożyczanie akt na zasadach określonych w odpowiednich przepisach.
24. Współpraca z właściwym archiwum państwowym nadzorującym dane zakładowe.
25. Wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika.



Opublikował: Mateusz Sułkowski
Publikacja dnia: 15.07.2024
Wytwarzający/Odpowiadający: Jan Rodak
Dokument z dnia: 29.12.2022
Dokument oglądany razy: 1 094

Wersja do druku
Logo epuap - katalog spraw