RSS

SmodBIP

KIEROWNIK GSTiK

Gminne Służby Techniczne i Komunalne
76-039 Biesiekierz 103

 

Funkcję Kierownika GSTiK sprawuje: Jan Rodak
tel. +48 943 180 948
tel. kom. +48 505 785 405
e-mail: gstik@biesiekierz.eu
Miejsce przyjmowania interesantów:
Parter, pokój nr 1 w godzinach urzędowania
Podległość:
podlega bezpośrednio pod Wójta Gminy Biesiekierz.

Do obowiązków i uprawnień Kierownika GSTiK należy w szczególności:

  1. zapewnienie właściwej organizacji pracy GSTiK;
  2. wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach powierzonych GSTiK na podstawie upoważnienia Wójta Gminy Biesiekierz;
  3. realizowanie celów i zadań GSTiK w tym poleceń Wójta Gminy Biesiekierz.

Kierownik działa jednoosobowo, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Wójta Gminy Biesiekierz.
Wobec Kierownika czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Wójt Gminy Biesiekierz.
Kierownik odpowiada przed Wójtem Gminy za właściwą realizację przypisanych GSTiK celów i zadań oraz za prawidłową realizację przypisanych GSTiK środków finansowo - rzeczowych.

Kierownik jest przełożonym służbowym wszystkich pracowników GSTiK i wykonuje czynności pracodawcy za GSTiK.
Kierownik określa szczegółową strukturę organizacyjną GSTiK oraz liczbę etatów w regulaminie organizacyjnym zatwierdzonym przez Wójta.

Do kompetencji Kierownika w szczególności należy:

  • zapewnienie właściwej organizacji pracy jednostki,
  • podejmowanie decyzji w zakresie gospodarki finansowej, kadrowej i płacowej jednostki,
  • dyscyplina pracy,
  • wydawanie zarządzeń, decyzji, pism okólnych, wytycznych i innych aktów prawnych i pism,
  • opracowania rocznych planów działalności jednostki i przedstawianie projektów budżetu,
  • dyspozycje w zakresie wydatków w oparciu o plan finansowy zakładu,
  • tworzenie funduszu środków specjalnych i planowanie wydatków tych środków,
  • akceptowanie sprawozdań sporządzonych przez jednostkę,
  • wydawanie delegacji,
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarką środkami technicznymi,
  • prowadzenie spraw związanych z planowaniem i zakupami niezbędnych środków do funkcjonowania i rozwoju jednostki,
  • występowanie z inicjatywą podjęcia uchwał przez Radę lub Wójta,
  • prowadzenie nadzoru prawnego nad egzekucją należności jednostki,
  • występowania w charakterze pełnomocnika jednostki w postępowaniu sądowym, administracyjny oraz przed innymi organami orzekającymi.
  • prowadzenie spraw oświatowych w tym:
    * przyjmowanie, sprawdzania kompletności wniosków i przygotowania umów w
    sprawie zwrotu kosztów przejazdu dzieci i uczniów niepełnosprawnych oraz
    ich rodziców lub opiekunów prawnych,
    * opracowanie uchwał i zarządzeń Wójta w sprawach dotyczących dowożenia
    do szkół i przedszkoli,
    * przygotowanie dokumentacji w celu przeprowadzenia postępowania o
    udzielenie zamówienia publicznego na dowóz dzieci i uczniów do szkół i
    oddziałów przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Biesiekierz,
    * przygotowanie umów na dowóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkoli
    prowadzonych przez Gminę Biesiekierz,* odbiór i weryfikacja poprawności
    list dzieci i uczniów przekazywanych przez przedszkola i szkoły.

 



Opublikował: Mateusz Sułkowski
Publikacja dnia: 18.09.2024
Wytwarzający/Odpowiadający: Jan Rodak
Dokument z dnia: 20.03.2018
Dokument oglądany razy: 1 884

Wersja do druku
Logo epuap - katalog spraw