KIEROWNIK GSTiK
Gminne Służby Techniczne i Komunalne
76-039 Biesiekierz 103
Funkcję Kierownika GSTiK sprawuje: Jan Rodak
tel. +48 943 180 948
tel. kom. +48 505 785 405
e-mail: gstik@biesiekierz.eu
Miejsce przyjmowania interesantów:
Parter, pokój nr 1 w godzinach urzędowania
Podległość:
podlega bezpośrednio pod Wójta Gminy Biesiekierz.
Do obowiązków i uprawnień Kierownika GSTiK należy w szczególności:
- zapewnienie właściwej organizacji pracy GSTiK;
- wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach powierzonych GSTiK na podstawie upoważnienia Wójta Gminy Biesiekierz;
- realizowanie celów i zadań GSTiK w tym poleceń Wójta Gminy Biesiekierz.
Kierownik działa jednoosobowo, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Wójta Gminy Biesiekierz.
Wobec Kierownika czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Wójt Gminy Biesiekierz.
Kierownik odpowiada przed Wójtem Gminy za właściwą realizację przypisanych GSTiK celów i zadań oraz za prawidłową realizację przypisanych GSTiK środków finansowo - rzeczowych.
Kierownik jest przełożonym służbowym wszystkich pracowników GSTiK i wykonuje czynności pracodawcy za GSTiK.
Kierownik określa szczegółową strukturę organizacyjną GSTiK oraz liczbę etatów w regulaminie organizacyjnym zatwierdzonym przez Wójta.
Do kompetencji Kierownika w szczególności należy:
- zapewnienie właściwej organizacji pracy jednostki,
- podejmowanie decyzji w zakresie gospodarki finansowej, kadrowej i płacowej jednostki,
- dyscyplina pracy,
- wydawanie zarządzeń, decyzji, pism okólnych, wytycznych i innych aktów prawnych i pism,
- opracowania rocznych planów działalności jednostki i przedstawianie projektów budżetu,
- dyspozycje w zakresie wydatków w oparciu o plan finansowy zakładu,
- tworzenie funduszu środków specjalnych i planowanie wydatków tych środków,
- akceptowanie sprawozdań sporządzonych przez jednostkę,
- wydawanie delegacji,
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką środkami technicznymi,
- prowadzenie spraw związanych z planowaniem i zakupami niezbędnych środków do funkcjonowania i rozwoju jednostki,
- występowanie z inicjatywą podjęcia uchwał przez Radę lub Wójta,
- prowadzenie nadzoru prawnego nad egzekucją należności jednostki,
- występowania w charakterze pełnomocnika jednostki w postępowaniu sądowym, administracyjny oraz przed innymi organami orzekającymi.
- prowadzenie spraw oświatowych w tym:
* przyjmowanie, sprawdzania kompletności wniosków i przygotowania umów w
sprawie zwrotu kosztów przejazdu dzieci i uczniów niepełnosprawnych oraz
ich rodziców lub opiekunów prawnych,
* opracowanie uchwał i zarządzeń Wójta w sprawach dotyczących dowożenia
do szkół i przedszkoli,
* przygotowanie dokumentacji w celu przeprowadzenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego na dowóz dzieci i uczniów do szkół i
oddziałów przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Biesiekierz,
* przygotowanie umów na dowóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkoli
prowadzonych przez Gminę Biesiekierz,* odbiór i weryfikacja poprawności
list dzieci i uczniów przekazywanych przez przedszkola i szkoły.
Dokument z dnia: 20.03.2018
Dokument oglądany razy: 1 884