RSS

SmodBIP

KIEROWNIK GSTiK

Gminne Służby Techniczne i Komunalne
76-039 Biesiekierz 103

 

Funkcję Kierownika GSTiK sprawuje: Łukasz Olszewski
tel. kom. +48 505 785 405
e-mail: gstik@biesiekierz.eu
Miejsce przyjmowania interesantów:
Parter, pokój nr 1 w godzinach urzędowania
Podległość:
podlega bezpośrednio pod Wójta Gminy Biesiekierz.

Do obowiązków i uprawnień Kierownika GSTiK należy w szczególności:

  1. zapewnienie właściwej organizacji pracy GSTiK;
  2. wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach powierzonych GSTiK na podstawie upoważnienia Wójta Gminy Biesiekierz;
  3. realizowanie celów i zadań GSTiK w tym poleceń Wójta Gminy Biesiekierz.

Do kompetencji Kierownika w szczególności należy:
1) zapewnienie właściwej organizacji pracy jednostki,
2) podejmowanie decyzji w zakresie gospodarki finansowej, kadrowej i płacowej jednostki,
3) dbałość o dyscyplinę pracy,
4) wydawanie zarządzeń, decyzji, pism ogólnych, wytycznych i innych aktów prawnych i
pism,
5) opracowania rocznych planów działalności jednostki i przedstawianie projektów budżetu,
6) dyspozycje w zakresie wydatków w oparciu o plan finansowy zakładu,
7) tworzenie funduszu środków specjalnych i planowanie wydatków tych środków,
8) akceptowanie sprawozdań sporządzonych przez jednostkę,
9) wydawanie delegacji,
10) prowadzenie spraw związanych z gospodarką środkami technicznymi,
11) rozliczanie kart pracy majstra,
12) potwierdzanie – parafowanie - wypełnionych kart pracy użytkowanych pojazdów przez
pracowników, podczas nieobecności majstra,
13) wydawanie, przyjmowanie paliwa w przenośnym zbiorniku podczas nieobecności
majstra,
14) prowadzenie spraw związanych z planowaniem i zakupami niezbędnych środków do
funkcjonowania i rozwoju jednostki,
15) SENT – przesyłanie, aktualizacja i uzupełnienie zgłoszeń przesyłanych do systemu
monitorowania przewozu i obrotu oraz wgląd we wszystkie komunikaty
przesyłane/odbierane w imieniu i na rzecz Podmiotu
16) występowanie z inicjatywą podjęcia uchwał przez Radę lub zarządzeń Wójta,
17) prowadzenie nadzoru prawnego nad egzekucją należności jednostki,
18) występowania w charakterze pełnomocnika jednostki w postępowaniu sądowym,
administracyjny oraz przed innymi organami orzekającymi,
19) prowadzenie spraw oświatowych w tym:
a) przyjmowanie, sprawdzania kompletności wniosków i przygotowania umów w sprawie
zwrotu kosztów przejazdu dzieci i uczniów niepełnosprawnych oraz ich rodziców lub
opiekunów prawnych,
b) opracowanie uchwał i zarządzeń Wójta w sprawach dotyczących dowożenia do szkół i
przedszkoli,
c) przygotowanie dokumentacji w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego na dowóz dzieci i uczniów do szkół i oddziałów przedszkolnych
prowadzonych przez Gminę Biesiekierz,
d) przygotowanie umów na dowóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkoli prowadzonych
przez Gminę Biesiekierz,
e) odbiór i weryfikacja poprawności list dzieci i uczniów przekazywanych przez przedszkola i
szkoły.
20) prowadzenia spraw związanych z nadzorem nad osobami skazanymi przez Sąd i
skierowanymi na teren Gminy,
21) składanie oświadczeń o stanie kontroli zarządczej.



Opublikował: Mateusz Sułkowski
Publikacja dnia: 12.03.2025
Wytwarzający/Odpowiadający: Jan Rodak
Dokument z dnia: 20.03.2018
Dokument oglądany razy: 2 286

Wersja do druku
Logo epuap - katalog spraw