RSS

SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko referent ds. kadr i płac

Organizator: Nabór na stanowisko referent ds. kadr i płac
Data przyjmowania zgłoszeń: 13.09.2019

Status: zakończony

Biesiekierz, 26.08.2019

Kierownik Gminnych Służb Technicznych i Komunalnych
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
referent ds. kadr i płac

1. Nazwa i adres jednostki
Gminne Służby Techniczne i Komunalne
Biesiekierz 103
76-039 Biesiekierz

2. Określenie stanowiska
Referent ds. kadr i płac

3. Wymagania niezbędne
1) Wykształcenie: minimum średnie.
2) Minimum 2-letnie doświadczenie w kadrach lub płacach.
3) Doświadczenie zawodowe w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1282).
4) Obywatelstwo polskie lub inne.
O ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
5) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
6) Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7) Nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe
1) Preferowane wykształcenie wyższe.
2) Znajomość ustaw i rozporządzeń:
• o pracownikach samorządowych,
• w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
• o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej,
• kodeks pracy,
• o systemie ubezpieczeń społecznych,
• o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
• o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
• w sprawie dokumentacji pracowniczej.
3) Dobra znajomość obsługi komputera (znajomość programów Word, Excel).
4) Znajomość programu System Informacji Prawnej LEX.
5) Komunikatywność.
6) Umiejętność organizacji swojej pracy.
7) Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1) Sporządzanie list płac: naliczenie wynagrodzeń, zasiłków, innych świadczeń.
2) Przygotowanie przelewów w systemie bankowym.
3) Zgłaszanie, zmiana i wyrejestrowanie z ZUS.
4) Sporządzanie poleceń księgowania z list płac.
5) Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i ich korekt z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatków i innych.
6) Naliczanie i terminowe przekazanie składek ZUS , podatków, składek PFRON.
7) Wystawianie zaświadczeń o zarobkach.
8) Sporządzanie wniosków i ich rozliczenie w zakresie zatrudnienia pracowników w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych.
9) Sporządzanie sprawozdań GUS i innych w zakresie kadr i płac.
10) Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników.
11) Kierowanie pracowników na badania i szkolenia BHP.

6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1) Wymiar czasu pracy: pełen etat.
2) Tygodniowa norma czasu pracy - 40 godzin, w miesięcznym okresie rozliczeniowym (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami).
3) Od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1500.
4) Praca przy monitorze ekranowym.
5) Praca w siedzibie jednostki.

7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

8. Wymagane dokumenty
1) Życiorys (CV)
2) List motywacyjny.
3) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie /druk do pobrania/.
4) Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostaje do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego przed nawiązaniem stosunku pracy).
5) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
6) Dokumenty poświadczające posiadane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy lub inne, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
7) Dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplomy lub świadectwa szkolne, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
8) Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach (zaświadczenia o odbytych kursach, szkoleniach, uprawnieniach).
9) Dokument poświadczający znajomość języka polskiego określonym w przepisach o służbie cywilnej (w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego).
10) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
11) Własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji /druk do pobrania/.
12) Własnoręcznie podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania /druk do pobrania/.

9. Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie jednostki lub pocztą na adres jednostki podany na wstępie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO REFERENTA ds. KADR i PŁAC”, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.09.2019 r. do godz. 14:30 (decyduje data wpływu).
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

10. Informacja o wyniku naboru
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnych Służb Technicznych i Komunalnych (https://gstik.biesiekierz.pl/bip) oraz na tablicy informacyjnej.

11. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), (Dz. Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s.1 do 88), dalej RODO, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych są Gminne Służby Techniczne i Komunalne, Biesiekierz 103, 76-039 Biesiekierz, e-mail: gstik@biesiekierz.eu; +48 94 3180 947, w imieniu której działa Kierownik GSTIK, zwana dalej „GSTIK” lub „Administratorem”;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Dariusz Florek, Gminne Służby Techniczne i Komunalne, Biesiekierz 103, 76-039 Biesiekierz, e-mail: iod@biesiekierz.eu;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych:
a) na stanowisko, na które aplikuje kandydat, przez okres niezbędny do przeprowadzenia procedury rekrutacji i wyłonienia kandydata, na podstawie Kodeksu Pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych w celu realizacji i wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 2 lit. b), a także w określonych przepisami sytuacjach na podstawie art. 10 RODO;
b) w przypadku odpowiedzi przez kandydata do pracy na konkretną ofertę konkursową, rekrutacyjną pracodawcy w zakresie niezbędnym do podjęcia działań zmierzających do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy jest. art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
c) w pozostałym zakresie na podstawie odrębnej, dobrowolnej i opcjonalnej zgody kandydata wyrażonej przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na zawarciu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym i wysłaniu do Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO; do momentu przyjęcia lub odrzucenia oferty pracy przez wybranego kandydata, a następnie przez 3 miesiące w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami;
4) Pani/Pana dane osobowe pozyskane w procedurze rekrutacji nie będą przekazywane innym odbiorcom. Dane mogą być jednakże przekazywane innym podmiotom, zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną Administratora, a w szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisujących sprzęt informatyczny, zapewniającym transport dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych oraz podmiotom zapewniającym obsługę prawną. Przekazywanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów, w tym powierzenia przetwarzania danych, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie Administratora, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do czasu zakończenia procedury rekrutacji, a po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa i wewnętrznych regulacji dotyczących archiwizowania danych, w tym instrukcji kancelaryjnej, obowiązujących u administratora w tym zakresie;
7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych w tym do otrzymania kopii swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a nie na podstawie przepisów uprawniających administratora do przetwarzania tych danych;
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), w następujący sposób:
• listownie: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
• przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie: https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt;
• telefonicznie: (22) 531 03 00;
9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest:
a) wymogiem dobrowolnym, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody pozyskanej od osoby, której dane dotyczą w myśl art. 6 ust. 1 lit. a);
b) wymogiem ustawowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa w myśl art. 6 ust. 1 lit. c) oraz art. 9 ust. 2 lit. b);
c) wymogiem obowiązkowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest zawarta umowa lub chęć jej zawarcia w myśl art. 6 ust. 1 lit. b).
Jest Pan/Pani zobowiązany/a do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych może być naruszenie przepisów prawa lub odmowa ze strony Administratora rozpatrzenia oferty aplikacyjnej lub zawarcia umowy.
10) Pani/Pana dane nie podlegają procesom zautomatyzowanego przetwarzania danych.

Kierownik GSTiK
/-/ Jan Rodak

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 26.08.2019
Dokument oglądany razy: 267