RSS

SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko główny specjalista

Organizator: Nabór na stanowisko główny specjalista
Data przyjmowania zgłoszeń: 25.01.2021

Status: zakończony

Biesiekierz,13 stycznia 2021r.

Kierownik Gminnych Służb Technicznych i Komunalnych
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Główny specjalista

1. Nazwa i adres jednostki
Gminne Służby Techniczne i Komunalne
Biesiekierz 103
76-039 Biesiekierz

2. Określenie stanowiska
Stanowisko Główny specjalista.

3. Wymagania niezbędne
1) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych,
2) Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
4) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja publiczna, ekonomia, prawo, inne o specjalności zamówienia publiczne lub inne oraz studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych),
5) Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat, w tym 3 w obszarze zamówień publicznych

4. Wymagania dodatkowe
1) Doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, w szczególności w obszarze zamówień publicznych, inwestycji lub projektów współfinansowanych ze środków bezzwrotnych krajowych lub zagranicznych,
2) Komunikatywność.
3) Umiejętność organizacji swojej pracy.

5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1) Opracowanie i aktualizacja rocznego „Planu zamówień publicznych”,
2) Analiza wydatków pod kątem konieczności stosowania zamówień publicznych w trybie ustawy o zamówieniach publicznych, w tym opis faktur w ww. zakresie,
3) Przygotowanie i przekazywanie Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych „Rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych”,
4) Prowadzenie „Rejestru wniosków o wyrażenie zgody na udzielenie zamówienia publicznego”,
5) Przygotowywanie i przeprowadzanie oraz dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
6) Stały monitoring i aktualizacja regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnych Służbach Technicznych i Komunalnych w celu dostosowania do zmian organizacyjnych w GSTiK.

6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1) Wymiar czasu pracy: 1/4 etatu.
2) Tygodniowa norma czasu pracy - 40 godzin, w miesięcznym okresie rozliczeniowym (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami).
3) Praca przy monitorze ekranowym.
4) Praca w siedzibie jednostki tj. Biesiekierz 103, 76-039 Biesiekierz. W budynku brak windy.
5) Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
6) Pierwsza umowa o pracę zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) zostanie zawarta na czas określony do 6 miesięcy.

7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

8. Wymagane dokumenty
1) Życiorys (CV)
2) List motywacyjny.
3) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie /druk do pobrania/.
4) Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostaje do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego przed nawiązaniem stosunku pracy).
5) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
6) Kopie dokumentów poświadczające posiadane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.).
7) Kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni.
8) Dokument poświadczający znajomość języka polskiego określonym w przepisach o służbie cywilnej (w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego).
9) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
10) Własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji /druk do pobrania/.
11) Własnoręcznie podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania /druk do pobrania/ .
W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.

9. Termin i miejsce składania dokumentów
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO GŁÓWNY SPECJALISTA” należy złożyć osobiście w siedzibie jednostki lub pocztą na adres jednostki podany na wstępie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.01.2021 r. do godz. 14:30 (decyduje data wpływu).
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

10. Informacja o wyniku naboru
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnych Służb Technicznych i Komunalnych oraz na tablicy informacyjnej.

11. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), (Dz. Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s.1 do 88), dalej RODO, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych są Gminne Służby Techniczne i Komunalne, Biesiekierz 103, 76-039 Biesiekierz, e-mail: gstik@biesiekierz.eu; +48 94 3180 947, w imieniu której działa Kierownik GSTIK, zwana dalej „GSTIK” lub „Administratorem”;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Dariusz Florek, Gminne Służby Techniczne i Komunalne, Biesiekierz 103, 76-039 Biesiekierz, e-mail: iod@biesiekierz.eu;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych:
a) na stanowisko, na które aplikuje kandydat, przez okres niezbędny do przeprowadzenia procedury rekrutacji i wyłonienia kandydata, na podstawie Kodeksu Pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych w celu realizacji i wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 2 lit. b), a także w określonych przepisami sytuacjach na podstawie art. 10 RODO;
b) w przypadku odpowiedzi przez kandydata do pracy na konkretną ofertę konkursową, rekrutacyjną pracodawcy w zakresie niezbędnym do podjęcia działań zmierzających do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy jest. art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
c) w pozostałym zakresie na podstawie odrębnej, dobrowolnej i opcjonalnej zgody kandydata wyrażonej przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na zawarciu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym i wysłaniu do Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO; do momentu przyjęcia lub odrzucenia oferty pracy przez wybranego kandydata, a następnie przez 3 miesiące w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami;
4) Pani/Pana dane osobowe pozyskane w procedurze rekrutacji nie będą przekazywane innym odbiorcom. Dane mogą być jednakże przekazywane innym podmiotom, zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną Administratora, a w szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisujących sprzęt informatyczny, zapewniającym transport dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych oraz podmiotom zapewniającym obsługę prawną. Przekazywanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów, w tym powierzenia przetwarzania danych, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie Administratora, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do czasu zakończenia procedury rekrutacji, a po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa i wewnętrznych regulacji dotyczących archiwizowania danych, w tym instrukcji kancelaryjnej, obowiązujących u administratora w tym zakresie;
7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych w tym do otrzymania kopii swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a nie na podstawie przepisów uprawniających administratora do przetwarzania tych danych;
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), w następujący sposób:
• listownie: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
• przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie: https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt;
• telefonicznie: (22) 531 03 00;
9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest:
a) wymogiem dobrowolnym, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody pozyskanej od osoby, której dane dotyczą w myśl art. 6 ust. 1 lit. a);
b) wymogiem ustawowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa w myśl art. 6 ust. 1 lit. c) oraz art. 9 ust. 2 lit. b);
c) wymogiem obowiązkowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest zawarta umowa lub chęć jej zawarcia w myśl art. 6 ust. 1 lit. b).
Jest Pan/Pani zobowiązany/a do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych może być naruszenie przepisów prawa lub odmowa ze strony Administratora rozpatrzenia oferty aplikacyjnej lub zawarcia umowy.
10) Pani/Pana dane nie podlegają procesom zautomatyzowanego przetwarzania danych.

Kierownik GSTiK
/-/ Jan Rodak


Biesiekierz, dnia 26.01.2021r.

LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE

W dniu 26.01.2021 r. Komisja Rekrutacyjna dokonała otwarcia i oceny złożonych ofert pod względem wymagań formalnych Kandydaci dopuszczeni do II etapu tj. rozmowy kwalifikacyjnej:

  • Kamila Korn

Kierownik GSTiK
/-/ Jan Rodak


Biesiekierz, dnia 29.01.2021r.

WYNIK NABORU

W wyniku zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze Główny specjalista, została wybrana

Pani Kamila Korn

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Kamila Korn posiada doświadczenie zawodowe na stanowisku Głównego specjalisty, uzyskała najwyższą ocenę z zestawienia kryteriów postępowania konkursowego, złożenia kompletnej dokumentacji rekrutacyjnej i udzielanych w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej odpowiedzi na zadawane pytania. Jest przygotowana teoretycznie i praktycznie do pracy na stanowisku ds. głównego specjalisty, co stwierdzono podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Kierownik GSTiK
/-/ Jan Rodak

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 14.01.2021
Dokument oglądany razy: 248