RSS

SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko referent

Organizator: Kierownik Gminnych Służb Technicznych i Komunalnych
Data przyjmowania zgłoszeń: 23.04.2018

Status: zakończony

Kierownik Gminnych Służb Technicznych i Komunalnych
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
referent

NAZWA i ADRES JEDNOSTKI
Gminne Służby Techniczne i Komunalne
Biesiekierz 103
76-039 Biesiekierz

OKREŚLENIE STANOWISKA
Referent

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
1. Obywatelstwo polskie - o ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Wykształcenie: minimum średnie.
4. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Nieposzlakowana opinia.

WYMAGANIA DODATKOWE
1. Preferowane wykształcenie wyższe.
2. Mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).
3. Znajomość ustaw:
• kodeks postępowania administracyjnego,
• ustawa o drogach publicznych,
• ustawa o publicznym transporcie zbiorowym,
• ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków,
• ustawa o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
4. Dobra znajomość obsługi komputera (znajomość programów Word, Excel).
5. Znajomość programu System Informacji Prawnej LEX.
6. Komunikatywność.
7. Umiejętność organizacji swojej pracy.
8. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
1. Przyjmowanie, sprawdzenie kompletności wniosków i przygotowanie decyzji na zajęcie pasa drogowego dróg publicznych i umieszczenie urządzeń niezwiązanych z ich budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną.
2. Przyjmowanie, sprawdzenie kompletności wniosków i przygotowanie umów-dzierżaw na zajęcie pasa drogowego dróg wewnętrznych i umieszczenie urządzeń niezwiązanych z ich budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną.
3. Przyjmowanie, sprawdzenie kompletności wniosków i przygotowanie zezwoleń na korzystanie przez operatorów i przewoźników z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Biesiekierz.
4. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami (mienia, pojazdów, maszyn).
5. Sporządzanie sprawozdań GUS i innych w zakresie energii i dróg.
6. Prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania - kart drogowych.
7. Sporządzanie informacji w zakresie korzystania ze środowiska oraz o wysokości należnych opłat, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Sporządzanie deklaracji podatku od środków transportowych.
9. Sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości.
10. Prowadzenie spraw związanych z ZFŚS: zebranie oświadczeń o dochodach, wydawanie i przyjmowanie wniosków o dopłaty z ZFŚS.
11. Prowadzenie ksiąg cmentarnych.
12. Prowadzenie szczegółowej ewidencji opłat za miejsca grzebalne.
13. Prowadzenie dziennika korespondencji.
14. Wysyłka korespondencji.
15. Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących: awarii oświetlenia, dróg, dowożenia dzieci do szkół.
16. Współpraca z urzędem gminy w prowadzeniu prac inwestycyjnych realizowanych przez gminę.

INFORMACJA o WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU
1. Praca w siedzibie jednostki.
2. Wymiar czasu pracy: pełen etat.
3. Tygodniowa norma czasu pracy - 40 godzin, w miesięcznym okresie rozliczeniowym /w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami/.
4. Od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1500.
5. Praca przy monitorze ekranowym.

INFORMACJA o WSKAŹNIKU ZATRUDNIENA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

WYMAGANE DOKUMENTY
1. Życiorys (CV).
2. List motywacyjny.
3. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
5. Dokumenty poświadczające posiadane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy lub inne).
6. Dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplomy lub świadectwa szkolne).
7. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach (zaświadczenia o odbytych kursach, szkoleniach, uprawnieniach).
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.).
9. W przypadku osób niepełnosprawnych – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

TERMIN i MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie jednostki lub pocztą na adres jednostki podany na wstępie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO REFERENTA”, w nieprzekraczalnym terminie 10 dni od dnia opublikowania tego ogłoszenia w Biuletynie (decyduje data wpływu). Aplikacje, które wpłyną do jednostki po określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

INFORMACJA o WYNIKU NABORU
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnych Służb Technicznych i Komunalnych (https://gstik.biesiekierz.pl/bip). Jednostka nie posiada tablicy informacyjnej.

Kierownik GSTiK
/-/ Jan Rodak


Biesiekierz, dnia 26.04.2018 r.

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze

Informujemy, ze w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana

Pani Aneta Łazuka

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Aneta Łazuka posiada wykształcenie wyższe magisterskie.
W postępowaniu kwalifikacyjnym kandydatka wykazała się bardzo dobrym przygotowaniem teoretycznym wymaganym na proponowanym stanowisku pracy.
Posiada wiedzę z zakresu zadań wykonywanych przez Gminne Służby Techniczne i Komunalne, jak również doświadczenie zawodowe w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).

Kierownik GSTiK
/-/ Jan Rodak

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 13.04.2018
Dokument oglądany razy: 1793