RSS

SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko referent ds. kadr i płac

Organizator: Nabór na stanowisko referent ds. kadr i płac
Data przyjmowania zgłoszeń: 19.04.2019

Status: zakończony

Kierownik Gminnych Służb Technicznych i Komunalnych
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
referent ds. kadr i płac

NAZWA i ADRES JEDNOSTKI
Gminne Służby Techniczne i Komunalne
Biesiekierz 103
76-039 Biesiekierz

OKREŚLENIE STANOWISKA
Referent ds. kadr i płac

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
1. Obywatelstwo polskie.
O ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Wykształcenie: minimum średnie.
4. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Nieposzlakowana opinia.

WYMAGANIA DODATKOWE
1. Preferowane wykształcenie wyższe.
2. Mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).
3. Znajomość ustaw i rozporządzeń:
• o pracownikach samorządowych,
• w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
• o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej,
• kodeks pracy,
• o systemie ubezpieczeń społecznych,
• o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
• o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
• w sprawie dokumentacji pracowniczej.
4. Dobra znajomość obsługi komputera (znajomość programów Word, Excel).
5. Znajomość programu System Informacji Prawnej LEX.
6. Komunikatywność.
7. Umiejętność organizacji swojej pracy.
8. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
1. Sporządzanie list płac: naliczenie wynagrodzeń, zasiłków, innych świadczeń.
2. Przygotowanie przelewów w systemie bankowym.
3. Zgłaszanie, zmiana i wyrejestrowanie z ZUS.
4. Sporządzanie poleceń księgowania z list płac.
5. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i ich korekt z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatków i innych.
6. Naliczanie i terminowe przekazanie składek ZUS , podatków, składek PFRON.
7. Wystawianie zaświadczeń o zarobkach.
8. Sporządzanie wniosków i ich rozliczenie w zakresie zatrudnienia pracowników w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych.
9. Sporządzanie sprawozdań GUS i innych w zakresie kadr i płac.
10. Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników
11. Kierowanie pracowników na badania i szkolenia BHP.

INFORMACJA o WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU
1. Praca w siedzibie jednostki.
2. Wymiar czasu pracy: 0,5 etatu.
3. Tygodniowa norma czasu pracy - 40 godzin, w miesięcznym okresie rozliczeniowym /w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami/.
4. Od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–15:00.
5. Praca przy monitorze ekranowym.

INFORMACJA o WSKAŹNIKU ZATRUDNIENA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

WYMAGANE DOKUMENTY
1. Życiorys (CV).
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostaje do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego przed nawiązaniem stosunku pracy).
5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
6. Dokumenty poświadczające posiadane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy lub inne, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
7. Dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplomy lub świadectwa szkolne, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
8. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach (zaświadczenia o odbytych kursach, szkoleniach, uprawnieniach).
9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.).
10. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.
11. W przypadku osób niepełnosprawnych – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

TERMIN i MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie jednostki lub pocztą na adres jednostki podany na wstępie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO REFERENTA ds. KADR i PŁAC”, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.04.2019 r. do godz. 1430 (decyduje data wpływu).
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

INFORMACJA o WYNIKU NABORU
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnych Służb Technicznych i Komunalnych (https://gstik.biesiekierz.pl/bip) oraz na tablicy informacyjnej.

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych ), (Dz.Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s.1 do 88), dalej RODO, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych są Gminne Służby Techniczne i Komunalne, 76-039 Biesiekierz 103, e-mail: gstik @ biesiekierz.eu ; +48 94 318 09 47, w imieniu której działa Kierownik GSTIK, zwana dalej „GSTIK”;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Dariusz Florek, Gminne Służby Techniczne i Komunalne 103, 76-039 Biesiekierz, e-mail: iod@biesiekierz.eu
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
a) realizacji i wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na GSTIK na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO, m.in. obsługi przez administratora pracowników GSTIK wynikającej z prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej,
b) realizacji i wypełniania przetwarzania danych na podstawie zgody pozyskanej od osoby, której dane dotyczą w celu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;
c) realizacji i wykonywania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, m.in. w celu przeprowadzenia rekrutacji w GSTIK, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO,
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) organy władzy publicznej i podmioty współpracujące w zakresie realizacji zadań statutowych GSTIK oraz w celu promocji jej działalności statutowej w mediach, w tym internetowych, nie będących pod zarządem GSTIK;
c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych ze GSTIK, przetwarzają dane osobowe, dla których administratorem danych jest GSTIK, w imieniu której działa Kierownik GSTIK:
• w przypadku pracowników: z podmiotami świadczącymi usługi w zakresie realizacji obowiązków ciążących na pracodawcy w związku z realizacją obowiązków pracowniczych (m.in. BHP, świadczenia medycyny pracy, obsługi prawnej i bankowej);
• a także z podmiotami świadczącymi usługi umożliwiające i ułatwiające elektroniczną i informatyczną obsługę zadań GSTIK, wynikających z przepisów prawa oraz obowiązków statystycznych;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
a) niezbędny do realizacji celów zgodnie z przepisami prawa, w tym instrukcją kancelaryjną lub wewnętrznymi regulacjami administratora, a po tym okresie przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
b) do czasu zakończenia rekrutacji;
c) do czasu zakończenia rozliczeń statystycznych i budżetowych.
7) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a nie na podstawie przepisów uprawniających administratora do przetwarzania tych danych.
8) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO);
9) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest:
a) wymogiem dobrowolnym, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody pozyskanej od osoby, której dane dotyczą w myśl art. 6 ust. 1 lit. a);
b) wymogiem obowiązkowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest zawarta umowa, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub gdy do podjęcia działań w związku z przygotowaniem umowy jest żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem tej umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
c) wymogiem ustawowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa w myśl art. 6 ust. 1 lit. c) oraz art. 9 ust. 2 lit. b), j).
Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych może być naruszenie przepisów prawa, odmowa ze strony GSTIK zawarcia umowy.
10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Kierownik GSTiK
/-/ Jan Rodak


LISTA KANDYDATÓW

Lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze - referent ds. kadr i płac.
W wyniku oceny złożonych ofert i spełnieniu wymagań formalnych do następnego etapu naboru (tj. rozmowy kwalifikacyjnej) dopuszczono:
1. Kościołek Anna
2. Sterczyńska Dominika


WYNIK NABORU

W wyniku zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze - referent ds. kadr i płac, została wybrana

Pani Anna Kościołek

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydatka spełniła wszelkie kryteria wymagane na w/w stanowisku.
Pani Anna Kościołek legitymuje się wykształceniem wyższym, ukończyła liczne kursy związane z tematyką kadr i księgowości. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej na stanowiskach kadrowo-płacowych. Jest przygotowana teoretycznie i praktycznie do pracy na stanowisku referenta ds. kadr i płac, co stwierdzono podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Duża wiedza i doświadczenie gwarantują właściwe wykonywanie powierzonych obowiązków na ww. stanowisku.

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 05.04.2019
Dokument oglądany razy: 471