RSS

SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej

Organizator: Nabór na stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej
Data przyjmowania zgłoszeń: 03.07.2019

Status: zakończony

Kierownik Gminnych Służb Technicznych i Komunalnych
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
specjalisty ds. ewidencji działalności gospodarczej

 

NAZWA i ADRES JEDNOSTKI
Gminne Służby Techniczne i Komunalne
Biesiekierz 103
76-039 Biesiekierz

OKREŚLENIE STANOWISKA
specjalista ds. ewidencji działalności gospodarczej

WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM
I. Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku):
1. Obywatelstwo polskie lub inne zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. 2018 poz. 1260 z późn zm.).
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
3. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; Nieposzlakowana opinia.
4. Posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
5. Wykształcenie średnie staż pracy 2 lata, preferowane wyższe staż pracy 3 lata
II. Dodatkowe
1. Znajomość ustaw i rozporządzeń:
• ustawy z dnia 6 marca 2018 Prawo przedsiębiorcy, ( Dz.U.2018 poz. 646 z poźn. zm.)
• ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi ( Dz.U.2018. poz.2137 z poźn. zm.).
• ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. ( Dz.U.2018.poz.1260 z poźn. zm.)
• o samorządzie gminnym, z dnia 8 marca 1990 r. ( Dz.U.2019.poz. 506 z poźn. zm.)
• ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U.2018.poz.1000 z poźn. zm.)
• Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (Dz.U.2018.poz.2096 z poźn . Zm.)
• Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U.2018.poz.1025 z poźn. zm.)
2. Znajomość programu System Informacji Prawnej LEX.

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
1. Obsługa spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej osób fizycznych: przyjmowanie w formie papierowej lub elektronicznej zintegrowanego wniosku CEIDG o wpis do ewidencji działalności gospodarczej oraz obsługa i przetwarzanie wniosku w systemie teleinformatycznym w CDIG nadzorowanym przez Ministerstwo Rozwoju.
2. Prowadzenie rejestru złożonych wniosków przedsiębiorców zawieszających i wznawiających działalność gospodarczą oraz przedsiębiorców zaprzestających wykonywania działalności.
3. Przestrzeganie terminowego przetwarzania wniosków CEIDG
4. Udzielenie informacji o zarejestrowanych przedsiębiorcach z danych archiwalnych.
5. Przyjmowanie wniosków na sprzedaż napojów alkoholowych, celem zaopiniowania, do Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
6. Przygotowanie dokumentacji w celu wydania decyzji o wygaszeniu zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.
7. Opracowanie jednolitego wykazu akt w GSTIK.
8. Przejmowanie prawidłowo sklasyfikowanych akt od pracowników GSIK do archiwum zakładowego na podstawie spisów zdawczo - odbiorczych.
9. Udostępnianie i wypożyczanie akt na zasadach określonych w odpowiednich przepisach.
10. Współpraca z właściwym archiwum państwowym nadzorującym dane zakładowe.
11. Wykonywanie innych poleceń zleconych przez Kierownika.

INFORMACJA o WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU
1. Praca w siedzibie jednostki.
2. Wymiar czasu pracy: 1 etat.
3. Tygodniowa norma czasu pracy - 40 godzin, w miesięcznym okresie rozliczeniowym /w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami/.
4. Od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–15:00.
5. Praca przy monitorze ekranowym.

INFORMACJA o WSKAŹNIKU ZATRUDNIENA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

WYMAGANE DOKUMENTY
1. Życiorys (CV).
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostaje do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego przed nawiązaniem stosunku pracy).
5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
6. Dokumenty poświadczające posiadane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy lub inne, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
7. Dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplomy lub świadectwa szkolne, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
8. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach (zaświadczenia o odbytych kursach, szkoleniach, uprawnieniach).
9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.).
10. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.
11. W przypadku osób niepełnosprawnych – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

TERMIN i MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie jednostki lub pocztą na adres jednostki podany na wstępie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO specjalisty ds. ewidencji działalności gospodarczej w nieprzekraczalnym terminie do dni 03.07.2019r. do godz. 14.30 (decyduje data wpływu).
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

INFORMACJA o WYNIKU NABORU
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnych Służb Technicznych i Komunalnych (https://gstik.biesiekierz.pl/bip) oraz na tablicy informacyjnej.

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że Administratorem Pani/a danych osobowych Gminne Służby Techniczne i Komunalne Biesiekierz 103,e-mail: gstik@biesiekierz.eu; +48 94 318 09 47 w imieniu której działa Kierownik GSTIK, zwanej dalej „GSTIK”.
W sprawach związanych z Pani/a danymi osobowymi proszę kontaktować się z Panem Dariusz Florkiem, Inspektorem Danych Osobowych w Gminne Służby Techniczne i Komunalne 76-039 Biesiekierz 103 pod wskazanym adresem poczty elektronicznej: iod@biesiekierz.eu.
Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 917 z późn. zm.) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz.1260 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 511 z późn. zm.) oraz innych przepisów szczególnych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b i c, szczególnie w związku z art. 10 RODO oraz realizacji i wypełniania obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO.
Natomiast jeśli osoba ubiegająca się o zatrudnienie podaje dobrowolnie więcej informacji, niż wynika to z ww. przepisów prawa, wówczas podstawą prawną do ich przetwarzania jest zgoda tej osoby na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a. Dane będą przechowywane do czasu istnienia obowiązku ustawowego.
Odbiorcą Pani/a danych osobowych będą organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody lub sprzeciwu wobec tego przetwarzania w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a nie na podstawie przepisów uprawniających administratora do przetwarzania tych danych.
Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest:
a) wymogiem obowiązkowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest zawarta umowa, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub gdy do podjęcia działań w związku z przygotowaniem umowy jest żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem tej umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
b) wymogiem ustawowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa w myśl art. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 lit. b.
Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych może być naruszenie przepisów prawa, odmowa ze strony Gminy Biesiekierz rozpatrzenia sprawy, wniosku, odmowa zawarcia umowy.
Pani/a dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.

Kierownik GSTiK
/-/ Jan Rodak


Biesiekierz, dn. 4 lipca 2019r.

LISTA KANDYDATÓW

Lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze - specjalisty ds. ewidencji działalności gospodarczej.

W wyniku oceny złożonych ofert i spełnieniu wymagań formalnych do następnego etapu naboru (tj. rozmowy kwalifikacyjnej) dopuszczono:
1. Leśniewicz Natalia


Biesiekierz, dn. 17 lipca 2019r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko- specjalista ds. ewidencji działalności gospodarczej została wybrana

Pani Natalia Leśniewicz

Kandydatka spełniła wszelkie kryteria wymagane na w/w stanowisku. Na podstawie złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej zdecydowano o zatrudnieniu Pani Natalii Leśniewicz. Duża wiedza i doświadczenie zawodowe gwarantują właściwe wykonanie powierzonych obowiązków na w/w stanowisku.

Opublikował: Witold Patan
Publikacja dnia: 19.06.2019
Dokument oglądany razy: 337